مطالب تصادفی

Labels: , , , , , , 0 comments
 8 دسامبر، 17 آذر سالروز مرگ جان لنون، موسیقی دان اسطوره ای گروه بیتلز.



تصور کن هیچ بهشتی‌ وجود ندارد... هیچ جهنمی وجود ندارد....تصور کن همه مردم برای امروز زندگی‌ میکنند....تصور کن هیچ کشوری وجود ندارد... سخت نیست هیچ چیزی برای کشتن یا مردن وجود ندارد...تصور کن هیچ دینی وجود ندارد.... تصور کن همه مردم در صلح زندگی‌ میکنند...


ممکنه بگی‌ من خیال پردازم ولی‌ من تنها نیستم و امیدوارم شما هم روزی به من بپیوندید.... تصور کن هیچ مالکیتی وجود ندارد.... تصور کن هم مردم در همه جهان سهیم هستند.... ممکنه بگی‌ من خیال پردازم ولی‌ من تنها نیستم و امیدوارم روزی شما هم به ما بپیوندید و همه در یک جهان متهد زندگی‌ کنیم... امروز 8 دسامبر، 17 آذر سالروز مرگ جان لنون، موسیقی دان اسطوره ای گروه بیتلز.


برای دیدن عکس در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید

این مطلب را به اشتراک بکذارید

RSS Digg Twitter StumbleUpon Delicious Technorati

0 comments برای “جان لنون، موسیقی دان اسطوره ای با اثر جاودانه تصور کن”

بیان دیدگاه خود در کادر زیر

Powered by Blogger.

Followers

بلاگرفارسی

طراحی شده توسط زنورس | تبدیل شده توسط قالبهای پلاس