مطالب تصادفی

Labels: , , , , 0 comments
يكي از كارشناسان فناوري در شركت اينتل پيش‌بيني كرد كه اينترنت طي 5 تا 10 سال آينده تغييرات فراواني را پيش روي خود خواهد ديد و بيشتر اين تغييرات در حوزه ابزارها و برنامه‌هاي سه‌بعدي خواهد بود.
به گزارش فارس به نقل از پي‌سي‌ورلد، "سين كوئل " يكي از كارشناسان در مركز آزمايشگاه اينتل اظهار داشت: فناوري هم‌اكنون در حال پديدار شدن است و به مرور زمان نحوه تعامل ما با دستگاه‌هاي الكترونيكي و ابزارهاي مربوطه را تغيير مي‌دهد.
اين اتفاق مي‌تواند زودتر از 5 سال آتي بيفتد كه به پيش‌بيني اين كارشناس فناوري، در آن زمان ابزارهاي اينترنتي شكل واقعي‌تري خواهند داشت و به صورت سه‌بعدي در اختيار كاربران قرار خواهند گرفت.
كوئل توضيح داد: من فكر مي‌كنم كه تا 5 سال آينده نحوه زندگي ماه بسيار تغيير مي‌كند. براي پي بردن به اين قضيه مي‌توانيد نگاهي به يك تا دو دهه گذشته داشته باشيد. به گستردگي رايانه‌ها، اينترنت و دستگاه‌هاي الكترونيكي همراه در اين دوره زماني فكر كنيد. ما با در اختيار داشتن تمام اين نيروي رايانه‌اي در ابتداي مسيري قرار گرفته‌ايم كه مي‌توانيم اين نيرو را منفجر كنيم. ما هم‌اكنون هوشمندي و قابليت‌هاي فراواني را به اين فناوري‌ها افزوده‌ايم و مي‌توانيم در آينده قابليت‌هاي سه‌بعدي را به آن اضافه كنيم.اين مسئله مي‌تواند نسبت به تجربه كنوني ما از فناوري بسيار متفاوت باشد.
او در ادامه خاطرنشان كرد: «وقتي اين قضيه به وقوع بپيوندد، بسياري از اقداماتي كه روزگاري انجام آن‌ها بسيار دشوار بود به راحتي صورت مي‌گيرد. اين اتفاق مي‌تواند نشان دهنده تغييرات عمده و فاحش باشد.





این مطلب را به اشتراک بکذارید

RSS Digg Twitter StumbleUpon Delicious Technorati

0 comments برای “اينترنت سه‌بعدي مي‌شود!”

بیان دیدگاه خود در کادر زیر

Powered by Blogger.

Followers

بلاگرفارسی

طراحی شده توسط زنورس | تبدیل شده توسط قالبهای پلاس