مطالب تصادفی

Labels: , , , , , , , 0 comments
موسسه کام اسکو به تازگی اعلام کرده که فیس بوک جوان یکی از رقبای کهنه کار خود را پشت سر گذاشته است. بر اساس گزارش این موسسه که بخشی از آن در زمینه تحلیل آمار و رنکینگ شبکه های مجازی فعالیت می کند، فیس بوک اکنون سومین سایت بزرگ جهان با ترافیکی در حدود ۶۴۸ میلیون بازدید کننده است. این آمار که در نوامبر ۲۰۱۰ استخراج شده برای یاهو ۶۳۰ میلیون بازدید کننده را ثبت کرده است.




در ماه اکتبر نیز هر دو سایت با ترافیکی در حدود ۶۳۳ میلیون بازدید مساوی بودند. بدین ترتیب تنها سایتهایی که از فیس بوک در این رده بندی بالاترهستند، گوگل با ۹۷۰ میلیون بازدید کننده و مایکروسافت با ۸۶۹ میلیون بازدید کننده است. البته یاهو هنوز میدان را به طور کامل واگذار نکرده است، چرا که در آمریکا با ۱۸۱ میلیون بازدید جلوتر از فیس بوک ۱۵۲ میلیونی است.



البته با رشد شگفت انگیزی که فیس بوک داشت، چندان بعید به نظر نمی رسید که این شبکه اجتماعی نوپا به سرعت از سایت های قدیمی و معتبر پیشی بگیرد. این در حالی است که هجده ماه پیش فیس بوک چهارمین پایگاه شبکه جهانی از نظر تعداد کاربران بود. فیس بوک در حال حاضر یک چهارم کل تبلیغات آنلاین در آمریکا را به خود اختصاصی داده است که تقریبا دو برابر یاهو است. سایت معروف زاکربرگ که حالا یاهو را پشت سر گذاشته است تلاش می کند تا دومین سایت ویدیویی در آمریکا نیز باشد خود را برای رقابت با گوگل آماده می کند.






این مطلب را به اشتراک بکذارید

RSS Digg Twitter StumbleUpon Delicious Technorati

0 comments برای “فیس بوک با پیشی گرفتن از یاهو سومین سایت بزرگ دنیا شد”

بیان دیدگاه خود در کادر زیر

Powered by Blogger.

Followers

بلاگرفارسی

طراحی شده توسط زنورس | تبدیل شده توسط قالبهای پلاس