مطالب تصادفی

Labels: , , , , , , , 0 comments
اگر شما امشب به جنگل بروید...، ممکن است به چیزی که می بینید ، باور نداشته باشید، به این دلیل که باید از روی یک فیلم قضاوت بکنید. این شبح خمیده مثل مرد عنکبوتی جلوی دوربین یک شکارچی ظاهر شده است.
به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری انتخاب(Entekhab.ir) به نقل از دیلی میل، یک شکارچی گوزن در امریکا با قرار دادن یک فیلم در اینترنت گفت: چهره و چشمان تو رفته ی این موجود به گونه ای است که شما دوست ندارید آن را در تاریکی شب ببینید.
این شکارچی گفت: من دراز کشیده بودم و کمین کرده بودم که شکار کنم، یک دفعه یک موجود غول مانند جلوی چشم هایم را گرفت.این شکارچی که خواسته است نامش فاش نشود و بسیار هم ترسیده بود گفت: ان موجود دوربین مرا شکست اما من این عکس ها را از مموری دوربین برداشتم که البته صدمه ندیده بود.
این عکس در "برویک" در نزدیک شهر "مرگان" در لویزیانا گرفته شده است. این شکارچی بسیار اصرار داشت که بگوید این یک شوخی و یا سرکاری نیست.



برای دیدن عکس در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید

این مطلب را به اشتراک بکذارید

RSS Digg Twitter StumbleUpon Delicious Technorati

0 comments برای “این موجود ترسناک چیست؟ (شوخی نیست)”

بیان دیدگاه خود در کادر زیر

Powered by Blogger.

Followers

بلاگرفارسی

طراحی شده توسط زنورس | تبدیل شده توسط قالبهای پلاس