مطالب تصادفی

Labels: , , 0 comments
افشین قطبی، سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال ایران، پس از پایان قراردادش با این تیم، هدایت "شیمیزو اس پالس" را برعهده می‌گیرد. او پیش‌تر اعلام کرده بود که در پایان جام ملت‌های اسیای ۲۰۱۱ (دی ماه) به همکاری با تیم ملی ایران پایانی می‌دهد.
قطبی از آوریل ۲۰۰۹ (اردیبهشت ۱۳۸۸) سرمربی‌گری تیم ملی را برعهده دارد. وی دو سال پیش از آن و در اولین سال حضور در فوتبال ایران، باشگاه پرسپولیس تهران را به قهرمانی لیگ برتر رساند.

تیم جدید افشین قطبی از سال ۱۹۹۱ تأسیس شده و کنتا هاشگاوا، سرمربی کنونی آن، هدایت تیم را از سال ۲۰۰۵ بر عهده دارد. این تیم در طول عمر ۱۹ ساله‌ی خود ۱۱ مربی عوض کرده که هاشگاوا طولانی‌ترین عمر هدایت را برعهده داشته است. ریولینوی برزیلی، اوسوالدو آردیلز آرژانتینی و زدراوکو زمونویچ صرب، از جمله مربیانی هستند که نام‌شان در میان مربیان این باشگاه دیده می‌شود.
"شیمیزو اس پالس" فصل ۲۰۱۰ لیگ حرفه‌ای فوتبال ژاپن، موسوم به "J. League" ، را با ۵۴ امتیاز در رده‌ی ششم جدول به پایان برده است. استادیوم ۲۰ هزار نفری "Nihondaira Sports Stadium" در شهر شیزوکا (جنوب جزیره‌ی اصلی ژاپن)، ورزشگاه اختصاصی این تیم است.

این مطلب را به اشتراک بکذارید

RSS Digg Twitter StumbleUpon Delicious Technorati

0 comments برای “ایستگاه بعدی افشین قطبی کجاست؟”

بیان دیدگاه خود در کادر زیر

Powered by Blogger.

Followers

بلاگرفارسی

طراحی شده توسط زنورس | تبدیل شده توسط قالبهای پلاس