مطالب تصادفی

بدون شرح!
برای دیدن عکس در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید.






خدایا محتاج (مح تاج) دعاتم







این لینک که یکی از پز بازدید ترین لینک های سایت یوتیوپ می باشد که دقیقا لحظه شگفت انگیز بدنیا آمدن یک بچه فیل به صورت کاملا طبیعی رو نشان می دهد.
همچنین این کلیپ زیبا لحظاتی بعد از بدنیا آمدن نوزاد فیل را به تصویر می کشد که مادر به فرزندش کمک می کند که اولین نفس های خود را بکشد و اولین قدم های خود را بردارد.






این لینک بی نظیر رو حتما با دوستان خود به اشتراک بگذارید
مردانی که هفته ای سه بار رابطه ی جنسی دارند پنجاه درصد کمتر از دیگران در معرض خطر سکته ی قلبی قرار دارند. زنانی هم که از رابطه ی جنسی لذت می برند عمر طولانی تری دارند. یک رابطه ی جنسی بسیار خوب می تواند باعث شود زنان از نظر جسمی خود را دو تا هشت سال جوانتر احساس کنند. این نکته درباره ی مردانی که سالانه 150 تا 350 ارگاسم دارند نیز صدق می کند. نکته ی جالب توجه اینجاست که با اضافه کردن دفعات رابطه ی جنسی از یک بار در ماه به یک بار در هفته، همان قدر به خوشحالی یک فرد آمریکایی اضافه می شود که گویی درآمدش به اندازه ی سالی 50000 دلار افزایش یافته است!














در این مجموعه مستند 5 قسمتی که توسط شبکه ی بسیار معتبر History Channel با عنوان "مهندسی‌ یک امپراطوری" تهیه شده است، به بررسی امپراطوری ایران باستان و مهندسی های انجام شده در آن برای سر و سامان دادن به امور یک امپراطوری به عظمت و وسعت ایران می پردازد. از نمونه شاخص این مهندسی های انجام شده در دوره بزرگترین امپراطوری ایران (هخامنشیان) می توان به قنات سازی و روش های انتقال آب، کاروان سراها، کاخ سازی و کانال سوئز داریوش بزرگ و...


قسمت اول از پنج قسمت


قسمت دوم از پنج قسمت

قسمت سوم از پنج قسمت

قسمت چهارم از پنج قسمت

قسمت پنجم از پنج قسمت


دیدن این لینک به دلیل خشونت بالا و ناهنجاری اجتماعی اکیدا برای بیماران قلبی و افراد زیر 18 سال توصیه نمی شود.
دیوانگی بعضی از انسانها و کارهایی  احمقانه ای که با بدن خودشان می کنند مانند تیغ زدن - جراحی گوش - تاتو - رنگ کردن چشم - تغییر شکل دادن زبان - حکاکی کردن روی بدن و ...



























برای دیدن عکسها در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید.






ایده های خلاقانه بشر تا به آنجا می‌تواند پیش برود که آب را در دو سطح غیر موازی به جریان درآورد. این صحنه‌ها از مناظر زیبای کشور اسکاتلند و نشانگر قدرت و خلاقیت فکری و فنی بشر در گذشته و حال است.
کشور اسکاتلند، حدود 220 کیلومتر شبکه آبراه دارد که در سال‌های 1768 تا 1822 میلادی ساخته شده است. معروفترین این آبراه‌ها عبارتند از: کالدونین، کرینان، فورس و کلاید، کانال یونیون و مانکلند. این راه‌های آبی از معروفترین و تاریخی‌ترین بناهای اسکاتلند و جزیی از دارایی‌ها و ثروت ملی این کشور به شمار می‌روند و سالانه مورد بازدید هزاران گردشگر خارجی قرار می‌گیرد. تصاویر زیر مربوط به یکی از این آبراه‌هاست که آب و کشتی را همزمان در مناطق مرتفع و پست به جریان در می‌آورد.












 برای دیدن عکس ها در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید.





مجله فوربس در تازه‌ترين گزارش خود به معرفي گران‌قيمت‌ترين خودروهاي جهان پرداخت.
به ايسنا، در اين فهرست به نام خودروهايي اشاره شده كه قرار است سال آينده ميلادي نيز روانه بازارهاي جهاني شوند.
بازارهاي خودروهاي گران‌قيمت و بسيار گران‌قيمت در سال جاري ميلادي داغ بود؛ به طوري كه بسياري از توليدكنندگان خودروهاي لوكس از افزايش فروش خود در بازارهاي جهاني به ويژه بازارهاي نوظهور در سال جاري خبر دادند.
نام 9 خودرو گران‌قيمت جهان به شرح زير است:

1- بوگاتي ويرون سوپر اسپورت، 2.6 ميليون دلار


اين خودرو سريع‌ترين خودرو توليد شده در جهان است. سرعت آن از مرز 268 مايل بر ساعت مي‌گذرد. سرعت اين خودرو در عرض 2.48 ثانيه از صفر تا 60 مايل بر ساعت مي‌رسد.
موتور اين خودرو از نوع W16 بوده كه هزار و 200 اسب بخار قدرت دارد. مصرف سوخت آن 37.3 ليتر در هر 100 كيلومتر ‌در مسير شهري و 14.9 ليتر در هر 100 كيلومتر در مسير اتوبان است.



2- كويينگ‌زگ آگرا، 1.5 ميليون دلار



آگرا در زبان سوئدي به معناي عمل كردن است. اين خودرو نيز به معناي واقعي خودرويي عمل‌گرا محسوب مي‌شود.
بدنه اين خودرو از فيبر كربني و آلومينيوم ساخته شده و شكل ظاهري آن مانند خودرو مفهومي است كه شركت سوئدي كويينگ‌زگ 15 سال پيش آن‌را خلق كرد.
موتور اين خودرو از نوع V8 با گنجايش 4.5 ليتري و قدرت 910 اسب بخار است.
سرعت اين خودرو در عرض 3.1 ثانيه از صفر تا 100 كيلومتر بر ثانيه مي‌رسد. كمتر از 20 دستگاه از اين خودرو همه ساله فروخته مي‌شود.

3- مي‌بك لندالت، 1.405 ميليون دلار


حداكثر سرعت اين خودرو 287 مايل بر ساعت بوده و قدرت موتور آن نيز به 604 اسب بخار مي‌رسد.
موتور اين خودرو از نوع 5.9 ليتري توربوشارژ شده V12 است.
مصرف سوخت اين خودرو 13.3 ليتر در هر 100 كيلومتر در مسير اتوبان و 11.1 ليتر در هر 100 كيلومتر در مسير شهري است كه براي خودرويي در اين سبك مصرف سوخت بسيار مناسبي محسوب مي‌شود.

4- پاگاني زوندا سي9، 1.3 ميليون دلار


اين خودرو داراي موتور شش ليتري V12 مرسدس بنز بوده كه 700 اسب بخار قدرت دارد.
شاسي اين خودرو از كربن تيتانيوم ساخته شده است. تنها 40 دستگاه از اين خودرو قرار است سال آينده ميلادي ساخته شود.

5- اس.اس.سي اولتيميت آئرو – وي، 750 هزار دلار


سرعت اين خودرو در عرض تنها 2.77 ثانيه از صفر تا 60 مايل بر ساعت مي‌رسد. حداكثر سرعت اين خودرو 273 مايل بر ساعت بوده و موتور آن از نوع V8 با قدرت هزار و 287 اسب بخار است.

6- لبلانك ميرابو، 728 هزار دلار


موتور اين خودرو از نوع V8 سوپرشارژ شده بود كه قدرت آن به 700 اسب بخار مي‌رسد. بدنه اين خودرو از فيبر كربني ساخته شده است.
حداكثر سرعت اين خودرو 370 كيلومتر بر ساعت بوده، اما اين خودرو قابل استفاده در خيابان‌ها است.

7- فراري SA آپرتا، 520 هزار دلار


اين خودرو نوع تغييرپذيري فراري 599 است كه پاييز امسال در پاريس رونمايي شد. موتور اين خودرو از نوع V12 661 اسب بخار قدرت دارد.

سرعت اين خودرو در 3.5 ثانيه از صفر تا 60 مايل بر ساعت مي رسد. تاكنون همه 80 دستگاه خودرو ساخته شده از اين مدل فروخته شده است.

8- لامبورگيني مورسيلاگو LP670-4 سوپر ولوك، 455 هزال دلار


موتور اين خودرو از نوع V12 بوده كه 670 اسب بخار قدرت دارد. گنجايش موتور اين خودرو 6.5 ليتر بوده و سرعت آن در عرض 3.2 ثانيه از صفر تا 60 مايل بر ساعت مي‌رسد. حداكثر سرعت اين خودرو 212 مايل بر ساعت است.
اين خودرو سبك‌تر از مدل‌هاي قبلي خود بوده و به همين دليل سرعت آن افزايش يافته است.

9- رولز رويس فانتوم دروپ هد كوپه، 447 هزار دلار


داراي موتور V12 تزريق مستقيم بوده و قدرت موتور آن به 453 اسب بخار مي‌رسد. سرعت اين خودرو در عرض 5.6 ثانيه از صفر تا 60 مايل بر ساعت مي‌رسد.
حداكثر سرعت اين خودرو 150 مايل بر ساعت است. مصرف سوخت اين خودرو 19.3 ليتر در هر 100 كيلومتر در مسيرهاي شهري و 9.4 ليتر در هر 100 كيلومتر در مسيرهاي اتوبان است.



دانشندان آلمانی و امریکایی ثابت کردند که فسیل 41000 ساله کشف شده یک انسان گونه جدید در درخت تکامل انسان است. بر طبق تحقیقات ژنتیکی انجام شده روی فسیل 41000 ساله کشف شده در سال 2008 در غار دنیسوا در سیبری, دانشمندان مدعی شدند که این یکی از اجداد گمشده در درخت تکامل انسان است. ریچارد گرین استادیار دانشگاه کالیفرنیا در این باره گفت: درخت تکامل انسان اندکی کاملتر شد.او اضافه کرد: بر خلاف تحقیقات پیشین که نشان می داد اجداد انسان از افریقا مهاجرت کرده و در هلند امروزی ساکن شدند, کشف جدید ثابت می کند احتمالا حلقه های بیشتری در این بین وجود داشته است.






موسسه کام اسکو به تازگی اعلام کرده که فیس بوک جوان یکی از رقبای کهنه کار خود را پشت سر گذاشته است. بر اساس گزارش این موسسه که بخشی از آن در زمینه تحلیل آمار و رنکینگ شبکه های مجازی فعالیت می کند، فیس بوک اکنون سومین سایت بزرگ جهان با ترافیکی در حدود ۶۴۸ میلیون بازدید کننده است. این آمار که در نوامبر ۲۰۱۰ استخراج شده برای یاهو ۶۳۰ میلیون بازدید کننده را ثبت کرده است.




در ماه اکتبر نیز هر دو سایت با ترافیکی در حدود ۶۳۳ میلیون بازدید مساوی بودند. بدین ترتیب تنها سایتهایی که از فیس بوک در این رده بندی بالاترهستند، گوگل با ۹۷۰ میلیون بازدید کننده و مایکروسافت با ۸۶۹ میلیون بازدید کننده است. البته یاهو هنوز میدان را به طور کامل واگذار نکرده است، چرا که در آمریکا با ۱۸۱ میلیون بازدید جلوتر از فیس بوک ۱۵۲ میلیونی است.



البته با رشد شگفت انگیزی که فیس بوک داشت، چندان بعید به نظر نمی رسید که این شبکه اجتماعی نوپا به سرعت از سایت های قدیمی و معتبر پیشی بگیرد. این در حالی است که هجده ماه پیش فیس بوک چهارمین پایگاه شبکه جهانی از نظر تعداد کاربران بود. فیس بوک در حال حاضر یک چهارم کل تبلیغات آنلاین در آمریکا را به خود اختصاصی داده است که تقریبا دو برابر یاهو است. سایت معروف زاکربرگ که حالا یاهو را پشت سر گذاشته است تلاش می کند تا دومین سایت ویدیویی در آمریکا نیز باشد خود را برای رقابت با گوگل آماده می کند.






پژوهشگران انگلیسی با استفاده از فناوری نانو موفق شدند کوچکترین کارت کریسمس دنیا را بسازند. در این لینک تصویر این کارت پستال که با میکروسکوپ SEM گرفته شده نشان داده می شود.


برای دیدن عکس در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید.






اکثر این ضربات منجر به ناک اوت شدن حریف مقابل شده است - در ضمن عکس ها در زمان بسیار مناسب گرفته شده است بگونه ای که رفکس (تغییرات ایجاد شده در) صورت دریافت کننده ضربه بسار دیدنی است.
به دلیل خشونت بالا دیدن این لینک به بیماران قلبی و افراد زیر 14 سال توصیه نمی شود.


































برای دیدن عکس ها در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید.





Powered by Blogger.

Followers

بلاگرفارسی

طراحی شده توسط زنورس | تبدیل شده توسط قالبهای پلاس