مطالب تصادفی

Labels: , , , , , , , 0 comments
مطمئنا شما هم مشاهده کرده کرده اید که وقتی به صفحه اول یک وبلاگ یا سایت وارد می شوید ، پست ها به صورت کوتاه قرار گرفته اند و بعد از کلیک بروی لینک مشخصی (که اکثر ادامه مطلب... نام دارد) شما به موضوع کل مورد علاقه خودتون هدایت می شوید. امروز می خواهم طریقه ایجاد این قابلیت رو در بلاگر یه صورت تصویری شرح بدم:
  • بعد از اینکه چند خط یا جمله ای که می خواهید در صفحه اول وبلاگتون به صورت خلاصه ظاهر شوند را در ادیتور نوشتید از  قسمت بالای ادیتور بلاگر "درج وقفه برش" و یا "Insert Jump Break" را انتخاب کنید. (مطابق شکل زیر)
  • بعد از انتخاب این دکمه خطی مطابق شکل زیر بعد از خلاصه ی نوشته شده توسط شما در قسمت ادبتور وبلاگتون قرار می گیرد

  • حال کافی است مطابق شکل بقیه مطلب خود را زیر این خط بنویسید و دکمه انتشار پیام را بزنید.
حال این پیام (پست) شما به همین سادگی دارای " ادامه مطلب ..." گردید. در واقع نوشته های بالای این خط در صفحه اصلی نمایش داده می شوند و درست در جایی که خط قرار گرفته است لینک " ادامه مطلب ..." قرار می گیرد. که بازدید کننده با کلیک بروی این لینک به صفحه ی جدید که کل مطلب در آن قرار دارد هدایت می شود. (همانند شکل زیر)
تذکر :
  • درصورتی که بخواهید نوشته ی دیگری را همانند وبلاگ من جای "ادامه مطلب ..." قرار دهید باید مراحل زیر را دنبال کنید
    • 1. وارد بخش "طرح (Design) / عناصر صفحه (Page Elements)" شوید. (مطابق شکل زیر)

    • 2. لینک ویرایش (Edit) مربوط به پیام های وبلاگ (Posts) را کلیک کنید
    • 3. در پنجره جدید باز شده متن کوتاه و مورد نظر خود را در کادر رویروی "ارسال متن پیوند صفحه (Post Page Link Text)"  که در شکل زیر نیز کاملا مشخص شده است وارد کنید

نکته کد نویسی HTML:
دوستانی که هنوز از ادیتور قدیمی بلاگر استفاده می کنند و یا عادت به کد نویسی با HTML دارند می توانند از کد HTML زیر برای ایجاد کردن "ادامه مطلب..." (یا همان خط توضیح داده شده دربالا) استفاده کنند. کافی است کد را در جای مناسب قرار دهند.
<!--more-->




موفق باشید و از وبلاگ نویسی لذت ببرید
شما می توانید سوالات ، شبهات ، مشکلات و در خواست های خودتون رو در مورد این پست و یا مطالب مرتبط با بلاگر از طریق نظرات وبلاگ با من در میان بگذارید تا در اسرع وقت به شما جواب داده شود.

این مطلب را به اشتراک بکذارید

RSS Digg Twitter StumbleUpon Delicious Technorati

0 comments برای “چگونه "ادامه مطلب" را به وبلاگ خود اضافه کنیم”

بیان دیدگاه خود در کادر زیر

Powered by Blogger.

Followers

بلاگرفارسی

طراحی شده توسط زنورس | تبدیل شده توسط قالبهای پلاس