مطالب تصادفی

Labels: , , , , , , , , 0 comments
یک پوسته زیبا و حرفه به وبلاگ شما این امکان را می دهد که بهتر دیده شود و بازدید کنندگان را بیشتر جذب وبلاگتان خواهد کرد - بنابراین انتخاب یک پوسته مناسب در بالابردن بازدید کنندگان وبلاگ شما بسیار حیاتی است. امروز می خواهم طریقه روش تغییر پوسته وبلاگ را در بلاگر شرح دهم.
  • مرحله اول: مهمترین مرحله قبل از اعمال هر تغییری در بلاگر گرفتن نسخه پشتیبان (Back up) است. برای گرفتن کپی پشتیبان از پوسته موجود وبلاگ خود ، وارد بخش طرح (Design) و سپس ویرایش HTML شوید (مطابق شکل زیر)


  • مرحله دوم: در صفحه ظاهر شده مطابق شکل بالا روی لینک " بارگیری الگوی کامل " کلیک کنید - این لینک به شما این امکان را می دهد که یک کپی پشتیبان از پوسته موجود روی وبلاگتان را در هارد کامپیوتر خود ذخبره کنید. (پوسته شما با پسوند XML روی هارتان ذخیره خواهد شد)
  • مرحله سوم: بعد از ذخیره یک کپی پشتیبان از پوسته موجود وبلاگتان شما می توانید مطابق شکل زیر پوسته ی جدیدی را که در نظر دارید به وبلاگ خود اضافه کنید - بعد از زدن دکمه " Choose file " و انتخاب پوسته مورد نظرتان از روی هارد کامپیوترتان (باید دارای پشوند XML باشد) ، روی دکمه بارگذاری کلیک کنید تا پوسته جدید ذخیره شود.

راهنمایی
شما می توانید چندین پوسته بسیار زیبا رو که فارسی سازی نیز شده اند را از اینجا مطابق صلیقه خود دانلود کرده و با استفاده از مرحله سوم (که در بالا توضیح داده شد) در وبلاگ خود بارگذاری کنید.
چندین سایت خوب دیگه برای دانلود پوسته (Template) هستند ، البته پوسته های این وبلاگ ها فارسی سازی نشده اند.


موافق باشید و از وبلاگ نویسی لذت ببرید
شما می توانید سوالات ، شبهات ، مشکلات و در خواست های خودتون رو در مورد این پست و یا مطالب مرتبط با بلاگر از طریق نظرات وبلاگ با من در میان بگذارید تا در اسرع وقت به شما جواب داده شود.


این مطلب را به اشتراک بکذارید

RSS Digg Twitter StumbleUpon Delicious Technorati

0 comments برای “چگونه از پوسته موجود در بلاگر کپی پشتیبان بگیرید و یک پوسته (قالب) جدید را جایگزین کنید”

بیان دیدگاه خود در کادر زیر

Powered by Blogger.

Followers

بلاگرفارسی

طراحی شده توسط زنورس | تبدیل شده توسط قالبهای پلاس