مطالب تصادفی

Labels: , , , , , , , , , 0 comments
1. هرگز دنبال کسي نباش که بتوني با اون زندگي کني ، بلکه دنبال کسي باش که نتوني بدون اون زندگي کني ...

2. ميتوني توي دنيا فقط يک نفر باشي ، ولي ميتوني براي يک نفر يک دنيا باشي ...

3. مي گن آدم براي اينکه به عشقش برسه بايد از تموم دنيا بگذره ، تو که تموم دنياي مني چه جوري بهت برسم ؟...

4. به کسي عشق بورز که لايق عشق باشد نه تشنه عشق ، چون تشنه عشق روزي سيرآب مي شود ...



5. مي دوني فرق تو با خون چيه؟ خون ميره تو قلبمو بر مي گرده ، اما تو از وقتي که رفتي تو قلبم همونجا موندي ...

6. با خيال تو بسر بردن اگر هست گناه ، با خبر باش که ما غرق گناهيم هر شب ...

7. اگه يه روز توپت افتاد تو حياط همسايه و توپت رو پاره کرد ، ناراحت نشو ، چون دوستي داري که حاضره دلش رو بندازه زير پاهات تا باهاش بازي کني ...

8. وقتي با هميم سه نفريم : من و تو و بوسه ، از هم که جدا مي شيم چهار نفريم : تو و تنهائي ، من و غصه ...

9. هيچ وقت گريه نکن ، چون هيچ کس لياقت اشکاتو نداره ، اوني هم که داره ، طاقتشو نداره ...

10. دوستي ، مثل وايسادن رو سيمان خيس مي مونه ، هر چه بيشتر روش وايسي ، رفتنت سخت تره و اگه بري جاي پاهات واسه هميشه مي مونه ...

11. مي گويند شيشه ها بي احساسند ، اما وقتي رو شيشه اتاقم که بخار کرده بود نوشتم : دوستت دارم ، آرام آرام گريست ...

12. سيگار با اينکه مي دونه آخرش زير پات له مي شه ، باز هم تا آخرش باهات مي سوزه. سيگارتم ...

13. امشب تو آسمون بين فرشته ها جشنه ، ولي هنوز آغاز نشده ، چون قشنگ ترين فرشته ، رو زمين داره اس.ام.اس منو مي خونه ...

14. زندگي برگ بودن در مسير باد نيست ... زندگي امتحان ريشه هاست ...

15. دوستي رو انتخاب کن که دلش اينقدر بزرگ باشه ، که براي جا شدن تو دلش ، نخواي خودتو کوچيک کني ...

16. يه فرشته به خدا ميگه: چرا منو اينقدر ناز آفريدي؟ خدا بهش ميگه: نمي دوني اوني که داره اين اس.ام.اس رو مي خونه ، چقدر نازه ه ه ه ...

17. زندگي زيباست نه به زيبايي حقيقت ، حقيقت تلخ است نه به تلخي جدايي ، جدايي سخت است نه به سختي تنهايي ...

18. از من پرسيد: منو بيشتر دوست داري يا زندگيت رو ؟ من گفتم: زندگيم رو ... اون هم ناراحت شد و از پيش من رفت. اما هيچ وقت نفهميد که اون خودش تمام زندگيم بوده !!...

19. هيچوقت چشماتو براي کسي که معني نگاهت را نفهميد گريان نکن ، سعي کن به خاطر عشق غرورتو از دست بدي نه اينکه به خاطر غرورت عشقتو از دست بدي ...

20. روزي کـه دلـم پيش دلت بود گرو / دستان مـرا سخت فشردي کـه نرو

روزي که دلت به ديگري مايل شد / کـفـشـان مـرا جفت نمودي که برو ...

21. اگر بهترين دوستم نيستي اقلا بهترين دشمنم باش ، اگه غمخوارم نيستي اقلا بزرگترين غمم باش ...

22. هيچكس لياقت اشكهاي تو را ندارد و كسي كه چنين ارزشي دارد باعث اشك ريختن تو نمي شود ...

23. خوش است خلوت اگر يار يار من باشد / نه من بسوزم و او شمع انجمن باشد ...

24. مهرباني را در نگاه منتظر کودکي ديدم که اب نباتش را به دريا انداخت تا اب شيرين شود ...

25. عاشق کسي نباش که نمي تواني او را بدست آوري ، زيرا پس از آن تنهايي در انتظار توست ...

26. عشق آن نيست که يک دل به صد يار دهي ، عشق آن است که صد دل به يک يار دهي ...

27. يادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد ، طلب عشق از هر بي سر و پائي نکنيم ...

28. زندگي به من آموخت که چگونه گريه کنم ، امّا گريه به من نياموخت که چگونه زندگي کنم

تو نيز به من آموختي که چگونه دوستت بدارم ، امّا به من نياموختي که چگونه فراموشت کنم ...

29. تمام آرزوهاي من اين بود ، که اي کاش يکي از آرزوهاي تو بودم ...

30. خوب رويان جهان رحم ندارد دلشان بايد ازجان گذرد هركه شود عاشقشان

روز اول كه سرشتند زگل پيكرشان سنگي اندر گلشان بود همان شد دلشان ...

31. هيچ غمي نبايد تو را بيازارد ، هيچ دلي نبايد تو را دوست بدارد ، الا غم من ، الا دل من ...

32. اگه من و تو دو برگ بوديم... هنگام خزان... زودتر از تو مي شکستم و مي افتادم ، تا زمانيکه تو مي افتي ، در آغوشت گيرم ...

33. روي تو يه حساب ديگه اي مي کردم ، ناراحت نشو ولي تازه مي فهمم ، همه راست مي گن ، تو يه آدم دو روئي هستي ، يه روت ماهه يه روت گل ، يکي از يکي قشنگتر !...

34. حالا هم هيچ چيز نمي خوام؛ فقط دلم مي خواست يه جوري ميتونستم بهش ثابت کنم که حاظرم تمام زندگيم رو بدم که اون يه تار از موهاش رو از دست نده ...

35. اسمت رو گذاشتم گل ، ترسيدم پژمرده شي ، گذاشتم آب ، ترسيدم خشک شي ، گذاشتم آفتاب ، ترسيدم غروب کني ، گذاشتم نفسم ، که اگه رفتي من هم نباشم ...

36. اگه يه روز يه زنبور کوچولو نيشت زد ، ناراحت نشو چون حتما خيلي گلي !!...

37. مي دوني وقتي به دنيا امدي بارون مي يومد؟ ، ولي اشتباه کردي اون بارون نبود ، فرشته هاي آسمون بودن که گريه مي کردن ، چون يکي شون کم شده بود !!...

38. همين الان از آسمون باهام تماس گرفتن و گفتن که قشنگ ترين و ناز ترين فرشته شون رو گم کردن ، اما نترس ، لو ت ندادم !!...

39. بچه ها الکي سنگ مي زنن ، گنجشکها راستکي مي ميرن ، آدمها الکي زخم زبون مي زنن و قلبها راستکي مي شکنن ، تو الکي لبخند زدي و من راستکي عاشقت شدم ...

40. سختي مال من ، راحتي مال تو ، بد بختي مال من ، خوشبختي مال تو ، اصلا همه چيز مال تو ، ولي تو مال من !!...

41. دلم مي خواهد با بهترين واژه ها ستايشت کنم ، اما عشق و محبت تو در قالب واژه ها نمي گنجد ...

42. کنار آشيان تو ، آشيانه مي کنم فضاي آشيانه را پر از ترانه مي کنم _ کسي سوال مي کند: بخاطر چه زنده اي؟ و من براي زندگي تو را بهانه مي کنم ...

43. اميد کسي را هرگز نگير ، شايد اين تنها چيزي باشه که او داشته باشد ...

44. مردم ميگن كه: آسمان آبيه ... ، اما من ميگم كه: آسمون سياهه ! ، براي اينكه آسمون من چشم هاي زيباي تو ء ...

45. هر کس تنها به اندازه دستهايش مي تواند دريا را با خود ببرد ، هر کس تنها به اندازه چشمهايش مي تواند آسمان را پنهان كند ، هر کس تنها به اندازه تنهايي اش مي تواند عاشق شود ...

46. اگه ميدونستي كه چقدر دوست دارم براي اومدنت بارون رو بهونه نمي كردي اي رنگين كمون ...

47. چيزهايي هست كه نمي توان به زبان آورد ، چرا كه واژه اي براي بيان آن ها وجود ندارد. اگر هم وجود داشته باشد ،كسي معناي آن را درك نمي كند ... ( احمد شاملو )

48. آنانکه غني ترند محتاج ترند ...

49. يادت نمي کنم همه عمر ، ز آنکه ياد آنکس کند که دلبرش از ياد رفته باشد ...

50. نگاهي آشنا بر ياس کردم ، تو را در برگ گل احساس کردم _ خلاصه در کلاس ناز چشمت ، دو واحد عاشقي را پاس کردم ...


این مطلب را به اشتراک بکذارید

RSS Digg Twitter StumbleUpon Delicious Technorati

0 comments برای “نوشته ها و سخنان عاشقانه - قسمت اول”

بیان دیدگاه خود در کادر زیر

Powered by Blogger.

Followers

بلاگرفارسی

طراحی شده توسط زنورس | تبدیل شده توسط قالبهای پلاس