مطالب تصادفی

Labels: , , , , , , , , , 0 comments

151. سالها دل طلب جام جم از ما مي کرد ، و آنچه خود داشت ز بيگانه تمنا مي کرد ...

152. عشق يعني تشنگي آموختن ، در کنار آب لب را دوختن / عشق يعني با خدا ساغر زدن ، در جنون پيمانه ي آخر زدن ...

153. يه نصيحت: مواظب خودت باش ، يه خواهش: اصلا عوض نشو ، يه آرزو: فراموشم نکن ، يه دروغ: تو رو دوست ندارم ، يه حقيقت: دلم برات تنگ شده ...



154. ستاره ها را چگونه مي توان ديد ، زيرا که آواز باران نويد با تو بودن را مي دهد ...

155. تا حالا کفش هات رو نگاه کردي؟... ، دوتا عاشق ، دو همراه که بي هم مي ميرن ، با هم خاکي ميشن ، بدون هم زبر بارون نميرن... کاش آدمها کمي از کفش هاشون ياد بگيرن...

156. به همه لبخند بزن ، اما براي يک نفر بخند... ، همه رو دوست داشته باش ، اما به يک نفر عشق بورز... ، تو قلب همه باش ، اما قلبت مال يک نفر باشه...

157. با سلام ، من از اداره برق مزاحم ميشم... ، متاسفانه شما شاکي خصوصي دارين... ، برق چشاتون يه نفر رو کشته !!...

158. اگه عادت داري شبها بري رو پشت بام ستاره ها رو بشماري ، امشب نرو... ، چون ممکنه ببيننت و فردا رو عيد فطر اعلام کنند !!...

159. روزي که گفتي: دوستت دارم ، گفتم: بلندتر بگو نشنيدم... ، روزي که گفتي: ديگه دوستت ندارم ، گفتم: هيس چرا داد ميزني؟!...

160. زين همه خوبان به يک دلدار دل بستن چرا؟ / بر يکي پيوستن و از جمله بگسستن چرا؟

هر بهاران در چمن رويد هزاران تازه گل / در عزاي يک گل پژمرده بنشستن چرا؟

يار پيمان وفا را چون به جامي مي شکست / عهد اين پيمان شکن يک عمر نشکستن چرا؟

خوب رويان عاشق دل خسته سيم و زرند / بهر اين حق نا شناسان جان و دل خستن چرا؟...

161. يک سنگ کافيست براي شکستن يک شيشه ، يک حرف کافيست براي شکستن يک دل ، يک ثانيه کافيست براي عاشق شدن و يک دوست مثل تو کافيست براي همه عمرم ...

162. کاش ميدانستي انتظار ديدن تو چه مجازاتي است ... ، شايد ديگر چشم به راهم نمي گذاشتي ...

163. آنگاه که ضربه هاي تيشه زندگي را بر ريشه آرزوهايت حس ميکني ، به خاطر بياور که: زيبائي شهاب ها از شکستن قلب ستارگان است ...

164. عمر عزيز است ، صرف غم نتوان کرد / جانا بر خويشتن ستم نتوان کرد ...

165. تا که آن خنجر مژگان ديدم / سرنوشت دل خود سنجيدم ...

166. بيادت امشب باده مي نوشم که با دردت هم آغوشم ...

167. يادم باشه که يادت باشه که يادم بياري که يادت بدم که ياد بگيري که يادم بياري که هميشه به يادتم و يادت هيچوقت از يادم نميره ، اين رو يادت باشه !!...

168. در صفحه شطرنج زندگي ، همه مهره هيم مات مهربانيت شد و من همه چيز رو به تو باختم ...

169. مي کشمت سوي خويش ، اين کشش قلبهاست / قلب تو گر آهن است ، قلب من آهنرباست ...

170. پيله بستن در دل تو کار پروانه شدن بود ...

171. زمستان بهانه ست ، برف از آسمون خسته ميشه ... ، پائيز بهانه ست ، برگ از درخت سير ميشه ... ، اس.ام.اس بهانه ست ، دلم برات تنگ ميشه ...

172. يادمان باشد اگر شاخه گلي را چيديم / وقت پرپر شدنش سوز و نويي نکنيم ، پر پروانه شکستن هنر انسان نيست / گر شکستيم ز غفلت من و مائي نکنيم ، يادمان باشد سر سجاده عشق جز براي دل محبوب دعائي نکنيم / طلب عشق ز هر بي سر و پائي نکنيم ...

173. يه سمبوسه تقديم به تو ... ، دو حرف اولش مال دشمن هات ، بقيه اش مال خودت ...

174. هرگز لبخند را ترک نکن ، حتي وقتي ناراحتي ... ، چون هر کسي امکان داره عاشق لبخند تو باشه ...

175. انگشت شستت رو بذار روي بند اول انگشت اشاره ات ... ، دلم برات اينقدر شده !!...

176. شهريارا ! ، بي حبيب خود نمي کردي سفر؟... ، اين سفر راه قيامت ميروي تنها چرا؟...

177. عشق سپيده دم ازدواج است و ازدواج شامگاه عشق ...

178. اگه يه وقتي تو کوچه پس کوچه هي قلبم گم شدي سعي نکن از کسي آدرس بپرسي ، چون جز تو کسي اونجا نيست ...

179. تو که يک گوشه چشمت غم عالم ببرد ، حيف باشد که تو باشي و مرا غم ببرد ...

180. بمان پيشم و جوانه زن در باتن بي ساحل من ، من در حسرت يک شکوفه ام اي باغبان خاطره اينجا کوير نيست من دشت توام ساليان سال ، در اين اتاق منم و يک ميز تحرير و قاب خالي ، مي گذرد شب قطبي من ، شعرم دارد جان ميکند دستت کو؟ ، چشمانم تار شده اند و شب فرو ريخت در يک قطره اشک ، بمان پيشم ...

181. عاشق نبودي تو ، من عاشقت بودم ، آرام و آسوده در خواب خوش بودي ، يک لحظه من بي تو هرگز نياسودم ، من با نفس هايم نام تو را خواندم ...

182. عاشقم من عاشق ستاره صبح ، عاشق ابرهاي سرگردان ، عاشق روزهاي باراني ، عاشق هر چه نام توست بر آن ...

183. برو بالاي پشت بام ببين باد از کدوم طرف مياد ، صورتت رو بگير طرفش ... يه بوس فرستادم بگيرش !!...

184. فرشته ها وجود دارند اما گاهي اوقات چون بال ندارند ما بهشون ميگيم: دوست ... ، دوست من چطوري؟...

185. وقتي معلم ازم پرسيد: عشق چند بخشه؟ گفتم: يک بخشه ... اما حالا مي فهمم که عشق سه بخشه: 1.عطش ديدن تو 2.شوق با تو بودن 3. اندوه بي تو بودن ...

186. بچه که بودم تا 10 مي شمردم ، آخه خيال مي کردم آخر همه چيز دهه ، حالا نمي دونم آخر دوست داشتن چنده ؟... اما مي خوام بگم: دوستت دارم قد ده تاي بچه گيام ...

187. درديست جاودانه ... در بي کسي شکستن ...

188. هيچ وقت دل به کسي نبند ، چون اين قدر اين دنيا کوچيکه که توش دوتا دل کنار هم جا نميشن ... ، ولي اگه دل بستي هيچ وقت ازش جدا نشو ، چون اين دنيا اون قدر بزرگه که ديگه پيداش نمي کني ...

189. ترس از آمدن لحظه وداع ، لذت بودنت را از خاطرم برده است ...

190. هر انساني لبخندي از خداست ، تبريک به تو که زيباترين لبخند خدائي ...

191. همون قدر که ستاره هست ، اگر ماه بود ... ، باز اين آسمون بي تو سياه بود ...

192. ميدوني کي مي فهمي که دنيا دو روزه ؟ وقتي که کسي رو که دوستش داري بهت ميگه: تا آخر دنيا باهاتم !!...

193. من قطره اشکي در اقيانوس مي اندازم ، هر وقت پيداش کردي از عشق تو دست مي کشم ...

194. باور مکن که دلهره هايت اثر نداشت / آشوب درد بود و دل من خبر نداشت

حتي براي مرهم زخم تو نيز هم / يک عمر عاشقانه سرودن اثر نداشت ...

195. ماهي قرمز کوچکي هستم در دل شيشه اي تو ، مواظب باش دلت نشکنه که من مي ميرم ...

196. کوه هاي بزرگ پر از چشمه اند و قلب هاي بزرگ پر از اشک ...

197. مي دوني قشنگ ترين گل دنيا چه شکليه ؟ برو خودت رو تو آئينه نگاه کن مي فهمي ...

198. عشق را هرگز گدائي مکن ، چون چيز خوب را به گدا نمي دهند ...

199. من کاغذتم ، اگه خواستي منو پاره کن! ، اگه اعصابت خورد شد ، منو خط خطي کن! ، اگه گريه کردي ، اشکهات رو با من پاک کن ، ولي منو دور نريز ...

200. عشق نمي پرسه تو کي هستي؟ ، عشق ميگه: تو مال مني ، عشق نمي پرسه اهل کجائي؟ ، عشق ميگه: توي قلب من زندگي مي کني ، عشق نمي پرسه چي کار مي کني؟ ، عشق ميگه: باعث ميشي قلب من به ضربان بيافته ، عشق نمي پرسه چرا دور هستي؟ ، عشق ميگه:هميشه با مني ، عشق نمي پرسه چرا دوستم داري؟ ، فقط ميگه: دوستت دارم ...


شما می توانید نوشته ها و سخنان عاشقاته شماره 1 تا 50 را در قسمت اول بخوانید
شما می توانید نوشته ها و سخنان عاشقاته شماره 51 تا 100 را در قسمت دوم بخوانید
شما می توانید نوشته ها و سخنان عاشقاته شماره 101 تا 150 را در قسمت سوم بخوانید



این مطلب را به اشتراک بکذارید

RSS Digg Twitter StumbleUpon Delicious Technorati

0 comments برای “نوشته ها و سخنان عاشقانه - قسمت چهارم”

بیان دیدگاه خود در کادر زیر

Powered by Blogger.

Followers

بلاگرفارسی

طراحی شده توسط زنورس | تبدیل شده توسط قالبهای پلاس