مطالب تصادفی

Labels: , , , , , , , , , 0 comments
201. اگه بخوام دور دنيا رو در 80 روز بزنم ، 80 روز دور تو مي گردم ، چون تو دنياي مني ...
202. اگه نيوتن قبل از مرگش چشمهي تو رو ديده بود ، معني حقيقي جاذبه رو مي فهميد !!...

203. سه نفر تو دنيا خيلي حال مي کنند ، اوني که به عشقش ميرسه ، اوني که بهش ارث ميرسه ، اوني که اس ام اس من بهش ميرسه !!...

204. همين الان انگشت هات رو مشت کن ... ... ... مشت! ... ... ... حالا محکم بزن تو چشام تا کور شم ، دوري ات رو نبينم !!...



205. اي دل اندر بند زلفش از پريشاني منال ، مرغ زيرک چون به دام افتد تحمل بايدش ...

206. زنگ در خونه تيم ، هر کي مي خواد تو رو ببينه ، اول بايد ما رو بزنه !!...

207. هزار دستگاه ريو ، صد دستگاه آپارتمان ، هزار سکه طلا و ميلياردها ريال اسکناس دو هزار توماني فداي يه تار موي گلي مثل تو !!...

208. گويند: خدا هميشه با ماست ... ، نکنه غم تو خدا باشي ؟...

209. اگر روزگاري شان و مر تبه ات پائين آمد ، نا اميد نشو ، زيرا آفتاب هر روز هنگام غروب پائين ميرود تا بامداد روز ديگر بالا بيايد ...

210. غمم يکي بود ، دو تا شد ، نا شکري کردم ، سه تا شد ...

211. کاش مي شد اشک را تهديد کرد ، مهلت لبخند را تمديد کرد / کاش مي شد در ميان لحظه ها ، لحظه ديدار را نزديک کرد ...

212. قد هزارتا قابلمه ، با هر چي لب تو عالمه ، مي بوسمت قبل از همه ، به شرطي که بهم بگي: دوستت دارم يه عالمه ...

213. دوستت دارم ، تو مي خواهي مرا / باز مي ترسم ، نمي دانم چرا؟...

214. واي اگر روزي فراموشم کني ، با غم هجران هم آغوشم کني ، واي اگر نامم بميرد بر لبت ...

215. دستت رو بکن تو موهات ... ... ... يه تارش رو بگير دستت ... ... ... همين رو به يه دنيا نميدم ...

216. در ديار تنهائي دو چيز را دوست دارم: شاخه گل رز و تو رو ، شاخه گل رز را براي تو و تو را براي خودم ...

217. زندگي يک ديکته است ، هي اشتباه ميکني و هي پاک ميکني... ، ولي امان از وقتي ...

218. عشق از دوستي پرسيد: تفاوت من و تو در چيست؟ دوستي گفت: من ديگران را به سلامي آشنا مي کنم ، تو با نگاهي... ، من آنان را به دروغ جدا مي کنم ، تو با مرگ ...

219. شنيدم از قصابي عباس آقا يه جيگر دزديدن ، نگرانت شدم !!...

220. راز شادي در لبخندي است که بتواند غمگيني را تسلي دهد ...

221. زندگي 2 چيز به من آموخت: آرزوي مرگ و مرگ آرزو ...

222. آنقدر آرزو به گور بردم كه محلي براي جسدم باقي نماند ... (پرويز شاپور)

223. ماهي منزوي در دريا هم تنگش را ترک نمي کند ...

224. حباب اگه نفس بکشه ، مي ميره ...

225. اسب تازي در طويله گر ببندي پيش خر ، رنگشان همگون نگردد ، طبعشان همگون شود ...

226. آئينه را شکستم ، او مرا خورد کرد ...

227. هيچ چيز تکرار نمي شود و عمر تمام مي شود ، پس چه خوب است در کنار هم بودن ...

228. هيچ وقت مغرور نشو ، برگها وقتي مي ريزند که فکر مي کنند طلا شده اند ...

229. اگه يه روز نتونستي گناه کسي رو ببخشي ، بدان که از بزرگي گناه او نيست ... ، از کوچکي قلب تو ست ...

230. اين گونه زندگي کن: شاد اما دلسوز ، ساده اما زيبا ، مهربان اما جدي ، سبز اما بي ريا و عاشق اما عاقل ...

231. اگه کليد قلبي رو نداري قفلش نکن ، اگه خداحافظي در راهه سلام نکن ، اگه کسي رو دوستش داري قلبش رو نشکن و اگه دستي رو گرفتي رهايش نکن ...

232. وقتي به دنيا مياي در گوشت اذان ميگن ، وقتي ميميري بر بدنت نماز مي خونن ، زندگي چقدر کوتاهه ، فاصله اذان تا نماز ...

233. دوستهاي خوب آدم مثل ستاره هاي آسمون مي مونن ، حتي اگه نتوني ببي نيشون ، خيالت راحته که سر جاشون هستن ...

234. گاهي يه خونه ساده و گلي به تموم دنيا مي ارزه ...

235. تنها به همان وسعت و عمقي که بتوانيد خود را دوست بداريد ، ديگران را مي توانيد دوست داشته باشيد ...

236. عشق يعني: انتهاي التماس ...

237. سنگ قبرم را نمي سازد کسي / مانده ام در کوچه هاي بي کسي

بهترين دوستم مرا از ياد برد / سوختم ، خاکسترم را باد برد ...

238. ميدوني فرق تو با دمپائي چيه؟ دمپائي لنگه داره ، اما تو لنگه نداري !!...

239. آتش و دريا ... ، من با عشق آشنا شدم و چه کسي اين چنين آشنا شده است؟... هنگامي دستم را دراز کردم که دستي نبود ، هنگامي لب به زمزمه گشودم که مخاطبي نداشتم و هنگامي تشنه ي آتش شدم که در برابرم دريا بود و دريا بود و دريا و دريا ... ( دکتر شريعتي )

240. نسيم که ديد مثل تو مهربون نيست ، عاشقي رو گذاشت کنار و باد شد ...

241. زندگي مانند شنا کردن است ، اگر خسته و نا اميد شوي ، غرق خواهي شد ...

242. نگاه تنها شيء قيمتي است که صاحبش همواره در پي به سرقت رفتن آن است ...

243. تو زندگي هيچ وقت اشتباه نکن ، اگه اشتباه کردي اعتراف نکن ، اگه اعتراف کردي التماس نکن ، اگه التماس کردي زندگي نکن ...

244. پروانه گاهي فراموش ميکنه که يه وقتي کرم بوده ...

245. به آسمون نگاه مي کني پر از ستاره اس ، دوست داري کدوم مال تو باشه؟ ، به اون که کم نورتره قانع باش و قدرش رو بدون ، چون به اوني که پر نورتره همه نگاه مي کنند ...

246. ما را يک دل از خوبان جدا نيست / ولي صد حيف خوبان را وفا نيست

به دوستان دل سپردن کار سهل است / ز دوستان دل بريدن کار ما نيست ...

247. چشم پوشيدن فريبنده ترين طريقه از دست دادن است ...

248. فراموش کن چيزي را که نمي تواني به دست آوري ، و به دست آور چيزي را که نمي تواني فراموش کني ...

249. جير جيرک به خرس گفت: عاشقت شدم ... ، خرس گفت: الان وقت خواب زمستاني است وقتي بيدار شدم در باره اش صحبت مي کنيم ... ، وقتي بيدار شد جير جيرک رو نديد ... ، خرس نمي دونست جير جيرکها سه روز بيشتر عمر نمي کنند ...

250. آنچه انسان را به مقصود مي رساند ، عزم و اراده است نه تمنا و آرزو ... ( کافکا )

شما می توانید نوشته ها و سخنان عاشقاته شماره 1 تا 50 را در قسمت اول بخوانید
شما می توانید نوشته ها و سخنان عاشقاته شماره 51 تا 100 را در قسمت دوم بخوانید
شما می توانید نوشته ها و سخنان عاشقاته شماره 101 تا 150 را در قسمت سوم بخوانید
شما می توانید نوشته ها و سخنان عاشقاته شماره 151 تا 200 را در قسمت چهارم بخوانید


این مطلب را به اشتراک بکذارید

RSS Digg Twitter StumbleUpon Delicious Technorati

0 comments برای “نوشته ها و سخنان عاشقانه - قسمت پنجم”

بیان دیدگاه خود در کادر زیر

Powered by Blogger.

Followers

بلاگرفارسی

طراحی شده توسط زنورس | تبدیل شده توسط قالبهای پلاس