مطالب تصادفی

Labels: , , , , , , , , , 0 comments
101. عزيزترين سوغاتيه غبار پيراهن تو / عمر دوباره منه ديدن و بوئيدن تو

نه من تو را واسه خودم ، نه از سر هوس مي خوام / عمر دوباره مني تو رو واسه نفس مي خوام ...

102. هر چه بر گرد خويشتن مي نگرم در اين چمن ، آئينه ي ضمير من جز تو نشان نمي دهد ...

103. ز دوستان دو رنگ همي دلم تنگ است / فداي همت دشمنان که يک رنگ است ...



104. چرا وقتي آدمها مي فهمند دلي براشون تنگ ميشه ، دلشون از سنگ ميشه ؟...

105. شيشه ي دل را شکستن ، احتياجش سنگ نيست / غنچه ي دل با نگاهي سرد پر پر مي شود ...

106. يادها رفتند و ما هم مي رويم از يادها / برگ کاهي کي بماند در ميان بادها ...

107. شنيدم گفتي: بايد برم سراغ زندگيم ، حرف تو يعني بسوزم تو غم آوارگيم ...

108. اين روزها عادت همه رفتن و دل شکستنه / درد تموم عاشق ها پي کسي نشستنه ...

109. تمام رنگها خوبند ، بجز دو رنگي ...

110. ديگه از چشمم افتادي ... ، اگه گفتي چرا؟ چون عشقت سنگيني مي کرد و از چشمم افتادي توي قلبم ...

111. به اميد نگاهت ايستادن ، به روي شانه هايت سر نهادن / خوشتر از اين آرزوئي است ، دهان کوچکت را بوسدادن ...

112. بي حرمتي به ساحت خوبان قشنگ نيست / باور کن جواب آئينه سنگ نيست ...

113. در ساربان عاشقي ، در کوي مهر دلبري / خوبان فراوان ديده ام ، اما تو چيز ديگري ...

114. مي دوني چرا بين انگشتهي دست فاصله هست؟... چون يکي هست که با انگشتهاش فاصله ها رو پر ميکنه ...

115. ميدوني Dust يعني چي ؟

:D داشتن

:U اوني که

:S ستايش کردنش

:T تمومي نداره...

مثل تو ...

116. من از گوشي ام متنفرم ... ، چون هميشه گوش بزنگ آهنگ اس.ام.اس ام تا کسي رو که دوست دارم برام اس.ام.اس بفرسته ... ، اما اون نمي فرسته ...

117. اگر دور کسي بسيار گردي ... ، گر چه عزيزي ، خوار گردي ...

118. همه پي ميخانه اند ، من دنبال ساقي / مي خوران را مي مست کند ، من خراب را خود ساقي ...

119. اين دنيا همه هيچ هست و همه کار دنيا هيچ / اي هيچ براي هيچ بر هيچ مپيچ ...

120. دود اگر بالا نشيند کسر شان شعله نيست / جاي چشم ابرو نگيرد گرچه او بالاتر است ...

121. اي که از درد دلم بي خبري ، جز غم عشق تو ندارد ثمري / خيلي وقته که ز محبت و وفا ، توي چشمات نمي بينم اثري ...

122. بخشندگي را از گل بياموز ... ، زيرا حتي ته کفشي را هم که لگدش مي کند خوشبو مي کند ...

123. دلم از خش خش پائيز گرفت ، از اين بارش يکريز گرفت ، به ستوه آمدم از دست همه ، دلم از هر کس و هر چيز گرفت ...

124. زندگي زيباست نه به زيبائي حقيقت ، حقيقت تلخ است نه به تلخي انتظار ، انتظار سخت است نه به سختي جدائي... و زندگي بازيگر گستاخ فرداهاست که رسم آن به دل گريستن و به زبان هيچ گفتن است ...

125. بي تو يک روز در اين فاصله ها خواهم مرد / مثل يه بيت ته قافيه ها خواهم مرد

اگه بري همه ي ثانيه ها سايه ميشن / سايه در سايه ي آن ثانيه ها خواهم مرد ...

126. نازم به ناز کسي که ننازد به ناز خويش ، ما را به ناز ناز فروشان نياز نيست ، تا خداي بنده نواز هست به خلقش چه نياز ؟...

127. هرگز شرف خود به سفره رنگين نداده ايم ، تهي دستي و خانه بدوشي گواه ماست ، خدايا در شب فقرم بسوزان ، ولي محتاج نامردان نگردان ...

128. شيشه پنجره را باران شست ... ، از دل من اما چه کسي نقش تو را خواهد شست؟...

129. افسوس که زيبا ترين گلها در سياهترين خاکها مي رويند ...

130. يه روز دل نشست با خودش فکر کرد ... ، با خودش گفت: سنگ ميشم از اين به بعد ... ، سنگ شد ... ، رفت ميون سنگها نشست ، اما عاشق يه سنگ شد !!...

131. بي تو نه کار جهان لنگ شده ، نه بين زمين و آسمان جنگ شده ، اما دل من براي ديدنت تنگ شده ...

132. گر نشان زندگي جنبندگيست ، خار صحرا سراسر زندگيست ...

133. اي نگاه ، نگاهي به نگاهم به نگاه ، که نگاهم ، نگاه کردن نگاهت را دوست دارد ...

134. يک بار از کنار دريا گذشتي ، يک عمره موجها براي بوسيدن جاي پات به ساحل ميان و بر ميگردن ...

135. تو سيبي تو اناري تو يه گيلاس ، تو سروي تو سنوبر تو گل ياس / تو عشوه تو کرشمه تو جووني ، يه سنگي که گروني مثل الماس ...

136. زندگي رويائيست ، زندگي زيبائيست ... ، مي توان از ميان برداشت اين فاصله ها را ... ، دل من با دل تو هر دو بيزار از اين فاصله هاست ...

137. عشق مثل آب مي مونه ... ، مي توني تو دستهات قايمش کني ، ولي يک روز مي بيني نيست ... ، قطره قطره چکيده ، بدون اينکه بفهمي دستهات پر از خاطره است ...

138. قشنگي مثل آتيش تو زمستون ، يه سقفي که يه چتره زير بارون / عجب اسم قشنگي روت گذاشتم ، يه آشنا واسه دنياي غريبون ...

139. تو آن هستي که در خوبي کسي مثلش نمي داند ، خطي گل بر ورق دارد که جز بلبل نمي خواند ...

140. دل تاري است که وقتي مي شکند بهتر مي نوازد ...

141. در مرام ما دوستان نيست رسم ترک دوست / چون که با او عهد بستيم جان ما هم يار اوست ...

142. از جلوي گل فروشي رد مي شدم ديدم قشنگ ترين گلشون نيست ... ، نگران شدم اس.ام.اس زدم ببينم کجائي ؟...

143. عشق مثل ساعت شني است ، همزمان که قلبت رو پر ميکنه ، مغزت رو خالي ميکنه !!...

144. هر کس آنچه را دوست دارد از بين ميبرد ، بگذار اين به گوش همه برسد. بعضي با قيافه اي تلخ ، ترسو با يک بوسه ، شجاع با يک شمشير ... ( پائولو )

145. نقاش چون شمايل آن ماه مي کشد ، نوبت به زلف او چو رسد... آه مي کشد ...

146. با من درد و غم و حوصله بسيار ، با من رنجش و عشق و گله بسيار / اگه از تو برنجم ديگه اونوقت ، ميون من و تو فاصله بسيار ...

147. محبت داري و داري زيادي ، به ايثار تن من دل ندادي / دلم مي خواست براي تو بميرم ، تو اين حق رو چرا به من ندادي؟...

148. تاب بي تاب تو ، تاب چشمان من است / بي رنگ رخ تو زمانه زندان من است ...

149. تا کجا بايد سفر کرد ، تا کجا بايد دويد ، از کجا بايد گذر کرد تا به شهر تو رسيد ؟...

150. ياد تو جون پناه من ، خواستنت قشنگ ترين گناه من ...



شما می توانید نوشته ها و سخنان عاشقاته شماره 1 تا 50 را در قسمت اول بخوانید
شما می توانید نوشته ها و سخنان عاشقاته شماره 51 تا 100 را در قسمت دوم بخوانید




این مطلب را به اشتراک بکذارید

RSS Digg Twitter StumbleUpon Delicious Technorati

0 comments برای “نوشته ها و سخنان عاشقانه - قسمت سوم”

بیان دیدگاه خود در کادر زیر

Powered by Blogger.

Followers

بلاگرفارسی

طراحی شده توسط زنورس | تبدیل شده توسط قالبهای پلاس