مطالب تصادفی

Labels: , , , , , , , , , 0 comments
51. روزي که تو را براي اولين بار ديدم ، چشمانم پر شد از بهانه ديدن دوباره ات و پاهيم وا ماندند از قدم برداشتن و قلبم نزديک به ايستادن بود ، مي دوني چرا؟

چون هميشه به من گفته بودند که فرشته گان فقط در آسمانند !!...

52. ناکامي ، يعني تاخير ، نه شکست. مسير انحرافي است ، نه کوچه بن بست ...

53. وقتي دلم برات تنگ مي شه ، مي رم پشت ابرا ، زار زار گريه مي کنم . پس هر وقت بارون امد بدون دلم برات تنگ شده !!...



54. براي زنده ماندن دو خورشيد لازم است ، يکي در قلب و ديگري در آسمان ...

55. اگر رنگ لبخندهات رو تابلو چهره ات ، پر رنگ تر از ين که هست بشه ، ديدني ترين تصوير دنيا مي شي. باور کن !!...

56. دقيقه براي عاشق ماه است ، روز برايش يک سال و ماه برايش يک قرن ، بدان اگر انتظار عاشق به سال رسيد ، مرگ برايش گواراتر از وصال خواهد بود ...

57. واسه ما فرقي نداره که چقدر فاصله داريم _ هر جاي دنيا که باشيم واسه هم پر در مي ياريم ...

58. ميدوني فرق تو با توپ فوتبال چيه؟ توپ فوتبال رو با لگد مي زنند تا گل بشه ، ولي تو خودت گلي !!...

59. بي تو دنيا چه غم انگيزه برام ، لحظه ها غروب پائيزه برام ، تموم دنيا که مال من باشه ، بي تو مثل خاکه ، ناچيزه برام ...

60. آمده ام بلکه نگاهم کني ... عاشق آن لحظه طولاني ام ... دلخوش به گرمي کسي نيستم ... آمده ام بلکه بسوزانيم ... حرف بزن بغض مرا باز کن ...

منتظر آن صحبت طولاني ام ...

61. امواج زندگي را ببين ، ساحل آرامش از دور پيداست ، شنا بايد کرد ... غرق شدن يا شناگر شدن ، بالاخره اتفاق مي افتد ...

62. اگه با تو بودن اشتباهه ، اگه تو رو خواستن اشتباهه ، اگه عاشق تو بودن اشتباهه ، اگه براي تو مردن اشتباهه ، پس تو قشنگترين اشتباه زندگيم هستي ...

63. من توي زندگي سه تا دوست دارم: خورشيد ، ماه ، تو ... اولي رو واسه روزهام مي خوام ، دومي رو واسه شبهام مي خوام ، ولي تو رو واسه ي تک تک لحظه هام مي خوام ...

64. روي ماه تو رو با يه عشق عجيب از همين جا يعني نزديک نزديک مي بوسم و مي سپارمت به دست اوني که عشقت رو سپرد دست دل من ، هميشگي ترين ديوونه و ابدي ترين عاشقت ...

65. کاش در دنيا سه چيز وجود نداشت: غرور ، عشق و دروغ ... اون وقت هيچکس از روي غرور بري عشق دروغ نمي گفت ...

66. شمع بزم مـحفل شاهان شدن ذوقي ندارد / اي خوش آن شمعي که روشن مي کند ويرانه اي را ...

67. وقتي برات اس.ام.اس مياد ، معني اش اين نيست که برات پيام اومده ، مفهومش اينه که يه نفر به يادته ...

68. عاشق آن نيست که هر لحظه کنارت باشه ، عاشق آن است که هر لحظه به يادت باشد ...

69. غمهايت را روي شن بنويس تا از بين برود و شادي هايت را روي سنگ بنويس تا هيچ وقت از بين نرود ...

70. دل به تو دادم که برام ناز کني ... ، نه بري برا من جگرکي باز کني !!...

71. شمع داني به دم مرگ به پروانه چه گفت/ گفت: اي عاشق ديوانه فراموش شوي

سوخت پروانه ولي خوب جوابش را داد/ گفت: طولي نكشد تو نيز خاموش شوي ...

72. چقدر سخته گل آرزوهايت را تو باغ ديگه اي ببيني و هزاربار تو خودت بشکني و آرام زير لبت بگي گل من باغچه ي نو مبارک ...

73. خنده تلخ آدمها هميشه از دلخوشي نيست ، گاهي شکستن دلي کمتر از آدم کشي نيست ، گاهي دل اونقدر تنگ ميشه که گريه هم کم مياره ، يه حرف خيلي ساده هم گاهي چقدر غم مياره ...

74. دوست دختر آدم مثل آدامسه ، داشتن يه بسته بهتر از يه دونشه ، فراموش نکن آخر هر آدامسي سطل آشغاله پس براي هيچ آدامسي قيمت زيادي پرداخت نکن ، آدامس نيمه خورده کسي رو نخور ، جويدن طولاني آدامس جز بي مزه شدنش حاصلي نداره ، حسرت آدامسي رو که دور انداختي نخور ...

75. يه روزي تو آسمان پر ستاره ات ، تک ستاره تو بودم / يه روزي تو اوج درد هات ، درمون درد تو بودم

واسه خنده هاي تو من ، يه دليل تازه بودم / يه روزي تنهام گذاشتي ، فهميدم بهونه بودم ...

76. اگر دنياي ما دنياي سنگ است / بدان سنگيني سنگ هم قشنگ است

اگر دنياي ما دنياي درد است / بدان عاشق شدن از بهر رنج است

اگر عاشق شدن يک گناه است / دل عاشق شکستن صد گناه است ...

77. ماهي شده بود باورش ، طور اگه بندازن سرش ، ميشه عروس ماهيا ، شاه ماهي ميشه همسرش ... ، ماهي يه باورش نبود ، طور اگه بندازن سرش ، نگاه گرم ماهيگير ، ميشه نگاه آخرش ...

78. عشق يعني زندگي را با تو آغاز کردن / عشق يعني نفسها را با نفسهاي تو تنظيم کردن ...

79. کاش مي شد تا نگاهي باز بر رويت کنم / گيرمت يکدم در آغوش و چو گل بويت کنم ...

80. عشق مثل گنجشک مي مونه ، اگه سفت بگيريش ميميره ، اگه شل بگيريش پرواز ميکنه ، بايد جوري بگيريش که تو دستهات خوابش ببره ...

81. محبت را در پاکي نگاهت معني کردم و صداقت را در وجود مهربانت حس کردم. عاشقانه التماست مي کنم ، تا ابد در کنارم بمان که بي تو مي ميرم و با تمام وجود دوستت دارم ...

82. اگر مثل اشک توي چشمانم بودي ، واسه موندنت تا آخر عمر گريه نمي کردم ...

83. بوسه تنها تصادفي است که خسارت ندارد و آغوش تنها پارکينگي است که جريمه ندارد ...

84. ما عاشق فهم و ادب و معرفتيم / ما خاک قدوم هر چه زيبا صفتيم

از زشت کردار دگر خسته شديم / محتاج دو پيمانه معرفتيم ...

85. ساحل افتاده گفت: گر چه بسي زيستم هيچ نه معلوم شد ، آه که من کيستم ؟ ، موج ز خود رفته اي تيز خراميد و گفت: هستم اگر ميروم ، گر نروم نيستم ...

86. قلب آدمها مثل جزيره است ، مهم اون کسي نيست که اولين بار پاش رو به اون جزيره ميذاره ، مهم اون کسيه که واسه هميشه تو اون جزيره موندگار بشه ...

87. گر بشکافي قبر من ، خواهي شنيد از قلب من: دوستت دارم اي دوست من ...

88. هر وقت دلت برام تنگ شد ، متن زير رو بخون ... ... ... ... ... ... ديدي دلت برام تنگ شده !!...

89. گريه کردم گفتن بچه اس ، خنديدم گفتن ديوونه اس ، جدي بودم گفتن مغروره ، شوخي کردم گفتن سنگين باش ، حرف زدم گفتن پر حرفه ، ساکت شدم گفتن عاشقه ، حالا هم که عاشقم ميگن گناهه !!...

90. به آنان که پائيز را دوست ندارند بگو: پائيز بهاريست که عاشق شده است ...

91. يک شاخه رز سفيد تقديم تو باد / رقصيدن شاخ بيد تقديم تو باد

تنها دل ساده ايست دارائي ما / آن هم شب عيد تقديم تو باد

گفتند: لحظه ايست روئيدن عشق / آن لحظه هزار بار تقديم تو باد ...

92. عشق همچون نقاشي است با اين تفاوت که نقاشي را مي توان پاک کرد اماعشق را هرگز ، کسي را که دوست داريد هم حقي بر شما دارد حتي اينکه دوستتان نداشته باشد ...

93. زندگي گل زردي است بنام غم ، فرياد بلندي است بنام آه ، آينه شکسته ايست بنام دل ، مرواريد طلائي است بنام اشک ...

94. اگر شکستن قلب و غرور صدا داشت ، عاشقان سکوت شب را ويران مي کردند ...

95. ميگي: گل رو دوست داري ، از شاخه مي چينيش ، ميگي: پرنده ها رو دوست داري ، تو قفس نگه شون ميداري ...

96. موقعي که خدا پنجره بهشت رو باز کرد ، از من پرسيد: امروز چه آرزويي داري؟ گفتم: خديا هميشه مواظب اوني که الان اين اس ام اس من رو مي خونه باش ...

97. هر کجا هست قرين باد لبش با لبخند ، گر چه در بند فراقش غم عالم دارم ...

98. هر وقت تونستي برف رو سياه کني ، پر کلاغ رو سفيد کني ، آتيش رو بوس کني ، توي آب يه نفس عميق بکشي ، اون موقع من هم مي تونم فراموشت کنم ...

99. به جهاني نفروشم عالم درويشي را ، که جهان غمکده اي در نظر درويش نيست ...

100. يه نگاهي به زير کفشهات بکن چقدر کثيف اند ... ... ... ... ... ... شماره کفشهاتيم ...


شما می توانید نوشته ها و سخنان عاشقاته شماره 1 تا 50 را در قسمت اول بخوانید



این مطلب را به اشتراک بکذارید

RSS Digg Twitter StumbleUpon Delicious Technorati

0 comments برای “نوشته ها و سخنان عاشقانه - قسمت دوم”

بیان دیدگاه خود در کادر زیر

Powered by Blogger.

Followers

بلاگرفارسی

طراحی شده توسط زنورس | تبدیل شده توسط قالبهای پلاس